Wednesday, June 30, 2010

Moga Berbahagia Sahabatku

Tanggal 26 Jun yang lalu saya menerima kunjungan mesej ini :

Alhamdulillah, Muhammad Nasirin dan Nafisah telah selamat diijabkabulkan. Terima kasih di atas sokongan dan persahabatan kalian. Doakanlah kami dikurniakan kebahagiaan dunia dan akhirat.

Amin... Spontan bibir saya melafazkan. Tanda kesyukuran diatas kebahagiaan dan anugerah tuhan yang telah tercipta.

Sememangnya kisah hidup manusia ini tertulis di atas skrip kehidupan dan pengalaman yang berbeza. Warna-warninya akan mencetak keharmonian dan kematangan dalam melayarinya. Garisan dan noktah pastinya bersimpang siur merentang setiap kanvas kehidupan ini, melorek pengajaran dan ibrah berbeza. Namun kesudahannya amat bermakna bagi mereka yang sabar dan percaya kepada janji tuhanNya.

Dan bagi mereka yang bersungguh mencari cinta dan redha TUHANnya, pasti dia akan menemuinya. PASTI !.

Tahniah pada sahabat saya yang baru melangsungkan perkahwinannya. Biarpun jejak lensa rakaman perkahwinannya masih belum saya temui. Namun berita ini amat saya tunggu dan doakan selalu. Moga ALLAH memberkati kalian.


Saudara Nasirin berbaju putih ditemani saya dan sdr Dzulfahmi, moga teman kasihnya kini akan bahagia sentiasa menemaninya.

Dan dikesempatan ini juga saya merakam syabas dan tahniah kepada para sahabat SE-SABAH dahulu yang sentiasa bergulat dengan program dan dakwah bersama,merasai denyut dan nadi perjuangan saban masa, Hari ini antum akhirnya berjaya kegerbang rumahtangga, memasuki era perjuangan baru yang tentunya lebih mencabar apabila bergelar suami , bapa dan daie.

Moga kita semua tabah dan diredhainya.

Maafkan saya kerana mungkin terlambat mengucap tahniah dan terkhilaf untuk tidak dapat memenuhi jemputan walimah, hari bahagia kalian.



Tahniah untuk saudara Aswadi dan isterinya.



Tahniah untuk akh Nizam dan pasangannya.



Syabas kerana sabar menanti buat Bunyamin dan isteri.

No comments:

Post a Comment