Monday, December 13, 2010

Kem Kepemimpinan Imtiyaz 2010





Kem Pemantapan Organisasi 2.5 dan Kem Kepemimpinan Imtiyaz 2010 telah diadakan pada 19 hingga 21 November 2010 bertempat di SMKA Al-Mashoor Lelaki.

Kem Pemantapan Organisasi 2.5 adalah lanjutan daripada Kem Pemantapan Organisasi siri II yang telah berjaya diadakan sebelum ini.Kem selama 3 hari 2 malam ini disertai oleh 18 orang pelajar lelaki dan 50 orang pelajar perempuan dari SMK Abdullah Munshi.

Kesemua 68 peserta kem ini dibantu oleh 11 orang fasilitator muda dari SMKA Al-Mashoor Perempuan dan 9 orang fasilitator muda dari SMKA Al-Mashoor Lelaki.

Fasilitator-fasilitator ini dibawah bimbingan Unit Operasi Dakwah SPI.

Syabas kepada semua yang telah menjayakan kem pada kali ini.

Walaupun bahang hari raya masih hangat terasa, para pelajar dan tenaga kerja dakwah dari SPI dan SMK Abdullah Munshi telah berjaya menunjukkan erti kata PENGORBANAN mereka dengan menganjurkan dan mengahdiri program yang dirangka sejak awal lagi .

Dengan menggunakan para tenaga fasi dikalangan pelajar yang dilatih menjadi AMILIN tempohari, mereka diberi kesempatan bereksperimen dengan berhadapan mad'u sebenar dalam sekolah yang berbeza.

Alhamdulillah, sesungguhnya mereka mampu melakukan.

Tahniah dan ucapan selamat berjaya juga di ucapkan kepada al Fadhil Ustaz Khairul Asfani yang banyak terlibat menjayakan program tarbiah islam di kepulauan ini.

Walaupun berat rasa hati melepaskan, akhirnya kami terpaksa relakan al Ustaz untuk berpindah dan terus melakar kerja dakwah dengan lebih berkesan di daerah yang baru.

Moga allah merahmati kita semua dan meramaikan AMILIN DAKWAH seperti al fadhil Ustaz.

No comments:

Post a Comment