Wednesday, June 9, 2010

Demontrasi Anti Yahudi

Sesungguhnya Yahudi dan Nasrani takkan menyetujui kita dalam segenap perkara.

Bahkan mereka cuba merosak kita dalam semua perkara. Hinggalah kita menjadi pemikir ala yahudi, akademis ala yahudi, politikus ala yahudi , artis ala yahudi dan segala aspek kehidupan berlandaskan neraca keyahudian mereka.

izinkan saya menggunakan perkataan yahudi laknatullah kerana merekalah bangsa dan ideologi yang kita ingin perangi. Penjenamaan nama Israel yang terkesan dari nama datuk kita yaakub amat memilukan saya untuk terpalit dalam amarah kebencian kita.

yahudi tetap yahudi, dan ideologinya zaman berzaman hanyalah membawa kemusnahan dan kerosakan kepada dunia, kehidupan mereka seterusnya tidak pernah aman untuk mendiam disatu negara tanpa dihalau, dipulau dan dizalimi.

semuanya ekoran perwatakan dan sikap licik jahat yang terpamer pada gen keyahudian mereka dan diangkat menjadi doktrin.



mereka mendakwa sebagai umat terpilih, lalu dengan keistimewaan itu mereka memperbudak dan memperhambakan bahkan membinatangkan semua manusia. kita digelar goyyim yang disamakan dengan golongan binatang tidak bermaruah dan boleh dizalimi bila-bila masa.

Senjata kezaliman, manipulasi dan sistem riba sentiasa diterapkan untuk menindas bangsa lain. lalu dengan kelicikan mereka juga, dunia disogok untuk menerima mereka sebagai sebuah jenama paling popular yang tidak boleh ditolak samasekali untuk menjadi sebuah negara maju, up to date dan bertamadun.

Mereka yang memerangi, hanya akan kekal dengan status dunia ketiga atau diputuskan langsung bantuan dan hubungan dengan dunia luar.

namun bagi kita jangan tersalah andai bahawa kuasa ini supernatural dan tidak terkalahkan, kita umat yang agung dan mulia hanya perlu mengikut landasan sewajarnya untuk menjadi mulia dan berdaulat semula.

marilah kita berdemontrasi mengunjuk rasa kemarahan kepada yahudi ini jika ianya berbaloi dan berkesan mendesak mereka bersikap sopan kepada umat.

mari kita menzahirkan rasa marah kita dengan memboikot barangan mereka supaya mereka tertekan dan berfikir dua kali sebelum mengulang perkara yang sama.

dan yang terutama mari kita bersatu mengunjuk perpaduan islam yang akan mengguris rasa ego mereka untuk gerun dan takut.

dan ketakutan mereka pastinya akan hadir lebih jelas jika kita mengamalkan islam dengan cara hidup yang sebenarnya. hadirlah untuk solat berjemaah, kuasai ilmu pengetahuan, kukuhkan persaudaraan, tutuplah aurat, berfikirlah dengan neraca islam dan memahami setiap permasalahan umat dan bersedia menghulur bantuan segera bila diperlukan.

tunjukkan kitya umat bersaudara walau diufuk mana jasad kita terpisah.

ianya pasti digeruni Yahudi.

dan unjuk rasa ini, tidak boleh bermusim .... unjuk rasa ini perlu dijadikan amalan dan pakaian kita seharian.

No comments:

Post a Comment